De' Owner


Nursyaza Fareha Razali
19 y/old
Married With Md Masdir Mastan Since 7Sept 2013.. Hate my blog? click Here


ヅNur Syaza Farehaヅ(ღˇ◡ˇ)~♥
Wednesday 9 October 2013 • 22:29 • 3 Sweet hearts

Alhamdulillah...pejam celik pejam celik dah one month dah perkahwinan aku ngan husband aku..Alhamdulillah jugak lah sebab selama sebulan ni aku dah semakin mengenali suami aku dengan lebih dekat lagi..al maklum lah....kitaorang bi kan kenal tak lah lama sangat...engage pun two month jer...then,kahwin...tak sempat sangat nak mengenali dengan sepenuhnya...tapi..Alhamdulillah...buat masa ni aku dah semakin mengenali suami aku...suami aku pun dah mengenali aku dengan baik...btw,aku just nak share lah pengalaman aku dah jadi isteri orang ni..hehe..

First of all..aku bahagia sangat lah sebab impian aku nak bercinta selepas nikah tercapai...bukan apa...dari aku school lagi aku dah set kat kepala ni nak bercinta selepas nikah...Alhamdulillah...tercapai jugak akhirnya niat aku yg dah lama tersimpan rapi tu..hihi..Alhamdulillah...memang betullah orang cakap...memang indah sangat bercinta selepas nikah ni tau...tersangat lah best..the best part is when kitaorang solat sesama...dia jadi imam,aku makmum dia..lepas solat salam,cium tangan dia..dia cium dahi aku...then dengar dia baca al quran...wahh....best lah...rindu pulak aku kat husband aku...mana tak rindu...listen...kitaorg just dapat jumpa from friday until sunday only....monday morning he go back to sandakan and Im here doing my job...uwaaaaaa.....seminggu 3 hari jer kita dapat spend time together tau...tp aku cuma mampu bersabar jelah...sabar tu kan indah..:)

Then,the first week of perkahwinan kami...when dia dah balik sandakan...memang sedih lah nak let go my husband..even kat sandakan jer...tp...yelah...cinta dah mulai nak bersemi lah kata kan....heheheh...nak nangis pun ada..tp...itulah pengorbanan kan..:)..so...aku redha jelah....Allah knows what the best for us kan..:)..then..the best part is when malam kedua dia kat sana and aku kat sini...dia text aku...then cakap yang dia tersangat lah falling in love kat aku...wow....tersentuh sangat aku masa tu...xtau nak cakap apa...huhuw...dah lah rindu sangat kat dia masa tu...huhuw...rasa nak nangis pun ada..hehehe...yelah..before nikah...dia xlah caring sangat or lebih2 kat aku...then...after dah nikah lah baru dia tunjuk attitude sebenar dia...memang sangat sweet lah kata kan..hehehe...maklum lah...lepas kahwin baru kitaorg bercinta...dulu masa b'tunang pun still mcm kwn2 jer pun..heeehhe...alhamdulillah...dah kahwin baru keluar perangai sebenar dia yg sangat lah sweet dan memang memenuhi kriteria2 suami idaman aku masa masih budak2 dulu..hehhee...sampai sini jelah dulu ya story aku..nanti aku sambung lagi ea..:)..wassalam..

Labels: , ,


Blogger Unknown said...

semoga berbahgia hingga akhir hayat syaza :)

 
Blogger Unknown said...

tahnia.. :) sweettlah. knpa x ekut krja skali d sndkan hehe jdi x jua la jauh2 hehe

 
Blogger Unknown said...

thanks kak Nyoo & kak A'an..hehe...nda dpt ikut...dia kerja sna..aku kerja sini..hhehhee...ndapa lah...next time ada rezeki boleh tinggal sma2 gak nanti if dia dpt keja sini..hehe

 

Post a Comment


3 comment(s)
Written By:Nursyaza Fareha.Thanks for reading this Post.

Lovely Fellas

Tips Tricks And Tutorials

Chatting Here


Leave your Footprints HERE..
Do not use HARSH words here..
Do not Spamming any ADS or LINKS here..
Do Leave your comment here if you Follow me so i can Follow up you..:)
Please Be Nice :)
Contact Me

Contact me at...
: Nur Syaza Fareha(Chajo)
: @nursyazafareha
: Nursyazafareha
: nursyaza_fareha94
: nursyazafareha@ymail.com
: nursyazafareha
Follow & Like Sini





The Past


  • Mini Giveaway EkaTikah Craft
  • Sekitar Majlis Pertunangan
  • Kawaii Giveaway By Arina Azman
  • Giveaway : I Love Craft Works By Farisha
  • Easy Peasy Giveaway by FD
  • Just Shut Up Giveaway #1 by Farah Arina
  • 1st GiveAway by Sheila Eiman
  • September Giveaway By KasihLestariAbadi
  • The Longest Giveaway Ever by Ain
  • Giveaway Rekaan Sendiri By Eymasu

  • Klik @ Sedekah Sini


    Blog Archive




    Credit Section

    Template By: Her
    Base code: Her
    Some stuff:
    Fully Edited By: Nursyaza Fareha