De' Owner


Nursyaza Fareha Razali
19 y/old
Married With Md Masdir Mastan Since 7Sept 2013.. Hate my blog? click Here


ヅNur Syaza Farehaヅ(ღˇ◡ˇ)~♥
Thursday 20 June 2013 • 16:26 • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum dan salam ukhuwah fillah dear fellas yg disayangii..hihiii....so...seperti yg dijanjikan(ntah sejak bilaaa aku buat janjiii ni..haha)...im here To continue my love story yg xlah love sangat..hihii...ok....then....when he said that he want to propose me...yaa...ofkos lah im shock kan....siapa nda shock if yang perempuan mau dipinang ini budak yg baru berumur 19tahun...nda lah budak betul...just...too young kan to get married with dia yg oredy 25y/old...hehehe..btw...cinta xkenal usia right..?hihi....so....start from that....kami selalu lah sms n oncall....but....after that....feel like nda best lah kan if telampau becontact...bukan apa...just xnak lah kemanisan tu hilang sebelum bernikah kan...so that...we decide to kurangkan bercontact....boleh juga sms or call...tapi...just if ada something important kan...so...actually...before kami kenal...my mom suggest kat dia supaya solat istikharah dulu sebelum kenal dgn aku...so...alhamdulillah..dia dah buat...n,thats why dia berani tanya kat mak aku about pinang meminang ni hahh...hihi...one more thing actually....aku xpenah jumpa dia face2face...kitaorg ni...duduk sekampung jugakkk....tp..xpnah pon aku kenal dia n nampak dia...so..he decide to come to my house just to see me for the first time...imagine lah...dia kerja kat sandakan...kampung dia sama dgn aku...kat kg bukit garam kinabatangan...jauh jugak tu kan..hehe...then...dia sanggup jugak balik just to see me yg chubby sesangatt ni..hihi.....so...guess what....dengar jer bunyi motor nyaaa dtg...aku rasa mcm nak lari dari rumahhh...malu gilaaa bebb...xpenah jumpaaa....huh....then,when dia dah masuk dlm rumah...umi aku surh aku keluar ..hidang air kat dia....ya Allah....Allah jer yg tahu perasaan aku masa tu...rasa mcm kaki aku dah xboleh nak gerak...jantung aku jgn ckp lah...kalau boleh explode...maybe dah explode dah kot...but...aku relaxkan diriku yg nervous ni...then...keluar dengan penuh rasa segan,malu n segala2 yg berkaitan telah menyelubungi diri..huhuuu....malu sangat lah weeyyy...

To be continue ;)

Labels:


Post a Comment


0 comment(s)
Written By:Nursyaza Fareha.Thanks for reading this Post.

Lovely Fellas

Tips Tricks And Tutorials

Chatting Here


Leave your Footprints HERE..
Do not use HARSH words here..
Do not Spamming any ADS or LINKS here..
Do Leave your comment here if you Follow me so i can Follow up you..:)
Please Be Nice :)
Contact Me

Contact me at...
: Nur Syaza Fareha(Chajo)
: @nursyazafareha
: Nursyazafareha
: nursyaza_fareha94
: nursyazafareha@ymail.com
: nursyazafareha
Follow & Like Sini





The Past


  • Kau & Aku
  • About my Profession.
  • This Is Very Interesting..!! ^__^
  • Mustahilkah Untuk Melakukan Perubahan..??
  • Pelindung Vs Perosak
  • Pandangan Allah Lebih Penting.. ^__^
  • Kisah KEKASIH
  • Its Me ! >Syaza< ^__^

  • Klik @ Sedekah Sini


    Blog Archive




    Credit Section

    Template By: Her
    Base code: Her
    Some stuff:
    Fully Edited By: Nursyaza Fareha