De' Owner


Nursyaza Fareha Razali
19 y/old
Married With Md Masdir Mastan Since 7Sept 2013.. Hate my blog? click Here


ヅNur Syaza Farehaヅ(ღˇ◡ˇ)~♥
Thursday 20 June 2013 • 19:41 • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum w.t.b....:)...
Ok...aku nak sambung story aku ni...hehe....ok..on 2-3 april tu...aku and si capital M ikut kursus kahwin at masjid daerah kinabatangan...then,guess what..!?juruacara kursus tu bah schoolmate si capital M...naaah...sepanjang kursus tu...habis bah kami balik2 kena saiko...maluuu jugak lah...tapi..dalam hati...gembira lah sangat..hehe...sweet memory tu sepanjang kursus kahwin tu...yg lucu nya dia ni kan...i tought dia ni seorang yg serius..but,im defenitly wrong!..dia seoramg yg sangat lucu dan pandai mengambil hatii bah...kadang2..malu jugak aku if dia dok stalk aku dari jauh...amboi2....maluuu aku tauu...Allah jer yg tahu perasaan aku masa tu..hihi....you know what...even time ceramah tu pun..if dia feel sleepy...tau tak dia watpa..?dia dok stalk aku lahh...hihi..aku tau lah dia stalk aku sebab aku pon stalk dia jugakk..heheheh....so...kami saling stalking menstalking..haha...oh my english...whatever lah..
Ok.banyak sangat sweet moment aku dan dia masa kursus tu...then,after kursus tu...kami semakin saling mengenali lah kan a little bit about attitude kami..so..it easy lah for us kan...so...conclusionnya..after kursus kahwin tu...hubungan kami semakin baik lah kan..cukuplah sekadar kami mengenali dan saling menyayangi antara kami sahaja..even xda kata putus dlm perhubungan...the most important and the best relationship is married..so...sabar sejalah..sabar tu kan indah..:)..ok...after all of that...kami kembali lah kan buat kerja masing-masing..and just texting and calling2 sejalah..tapi..xselalu...jarang jugak..tp..best lah...kan if lama xcontact...tu bukan bermaksud kita tak syg..tapi...itu kan satu bukti bahawa kita ikhlas menyayangi dia kerana Allah...xnak dia terlalu obses menyayangi kita sehingga lalai mencintai Allah....:)..so..sabar jelah...sabar tu kan indah..hihi...btw..xsah lah kan if dalam suatu perhubungan tu xda perselisihan faham..even sikit jer pun...wajib ada kan...mustahil lah xda kan...so....aku dan dia pun mcm tu jugak...tapi...aku respect dia ni..if dia rasa aku naik angin sikit...dia akan biar aku calm down dulu...if aku dah text panjang2 lebar melebar...dia xkan reply mcg aku sbb dia xnak panjangkan masalah lah ceritanya...so...esoknya,barulah dia sms aku and call aku seolah xda apa2 yg berlaku...bagus jugaklah dia wat mcm tu...supaya aku xselalu nak marah sakan..hehehe...so...from that...aku n dia dah ok jer....ok lah dulu for today...dah banyak sangt post aku for today...hehehe...besok2 lagilah yer aku continue story aku..heheheh...

To be continue :)

Labels:


Post a Comment


0 comment(s)
Written By:Nursyaza Fareha.Thanks for reading this Post.

Lovely Fellas

Tips Tricks And Tutorials

Chatting Here


Leave your Footprints HERE..
Do not use HARSH words here..
Do not Spamming any ADS or LINKS here..
Do Leave your comment here if you Follow me so i can Follow up you..:)
Please Be Nice :)
Contact Me

Contact me at...
: Nur Syaza Fareha(Chajo)
: @nursyazafareha
: Nursyazafareha
: nursyaza_fareha94
: nursyazafareha@ymail.com
: nursyazafareha
Follow & Like Sini





The Past


  • Kau & Aku Part3
  • Kau & Aku part 2
  • Kau & Aku
  • About my Profession.
  • This Is Very Interesting..!! ^__^
  • Mustahilkah Untuk Melakukan Perubahan..??
  • Pelindung Vs Perosak
  • Pandangan Allah Lebih Penting.. ^__^
  • Kisah KEKASIH
  • Its Me ! >Syaza< ^__^

  • Klik @ Sedekah Sini


    Blog Archive




    Credit Section

    Template By: Her
    Base code: Her
    Some stuff:
    Fully Edited By: Nursyaza Fareha