De' Owner


Nursyaza Fareha Razali
19 y/old
Married With Md Masdir Mastan Since 7Sept 2013.. Hate my blog? click Here


ヅNur Syaza Farehaヅ(ღˇ◡ˇ)~♥
Sunday 23 June 2013 • 17:15 • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum w.t.b....ok..now...i want to continue my sweet story..hehehee....about dia nyanyi lagu Gadisku kann..?hehehe..ok,yaa..mlm tu dia nyanyiii lagu Gadisku by Search...1st time tu aku dengar and nampak dia menyanyii...hurm...suaranyaaa bh...powerr.!kalah amysearch ouuw..hehehe...seriously.,betul...sedapp suaranyaa...cair bah aku mendengar..hehe..selama ni aku nda percaya org ckp yg dia tu pandai menyanyi...but then,after nampak dia nyanyi mlm tu..baru aku tau betapa betulnya org2 yg cakap dia pandai menyanyii tu..heheheh...yg aku x tahan tu...masa dia dok nyanyiii lagu tu...menyempat jugak dia jeling2 manja kat aku..hahaha....if aku jer sorang kat dpn tu xpe...ni...uncle aku pun ada duduk kat dpn aku...haaahh..apalagii....masa majlis mlm inai tu bersuraii...habis aku kena saiko pakcikk makcikk aku...siap perli aku lagi tuu...hehehe....malu aku bah..tp...dalam hati...sangat lah happy..hehehe....btw....senang hati nampak dia senyum kat aku...hehe...ok...then...masa kawen uncle aku tu pulak..dia ada nyanyi jugak...tp...aku xbrapa dgr coz biasalah..org perempuan ni...bz memanjanggg kan..hehe...so...masa kawen uncle aku siang tu..aku just dapat tengok2 dia dari jauh jer...hehe...its ok lah...even xsempat nak story ngan dia...at least,aku nmpak senyuman dia yg menawan hatii tu..hehe...then..,ptg tu dia balik sandakan lah mcm biasaaa...mencari rezeki yg halal untuk keluarga..hehe...tp..rupanya dia xjadi balik petang tu...sbb hujan lebat kat kampung...so...lepas subuh pagi tu baru dia pulang...then...sesampainya dia kat sandakan..dia call aku lah..dia bgtau kat aku yg dia dah sampai...Alhamdulillah...syukurlah sbb selamat sampai ke destinasi kan..:)...ok..nanti aku sambung lagi k...:)

to be continue <3..

Labels:


Post a Comment


0 comment(s)
Written By:Nursyaza Fareha.Thanks for reading this Post.

Lovely Fellas

Tips Tricks And Tutorials

Chatting Here


Leave your Footprints HERE..
Do not use HARSH words here..
Do not Spamming any ADS or LINKS here..
Do Leave your comment here if you Follow me so i can Follow up you..:)
Please Be Nice :)
Contact Me

Contact me at...
: Nur Syaza Fareha(Chajo)
: @nursyazafareha
: Nursyazafareha
: nursyaza_fareha94
: nursyazafareha@ymail.com
: nursyazafareha
Follow & Like Sini





The Past


  • Kau & Aku Part5
  • Kau & Aku Part4
  • Kau & Aku Part3
  • Kau & Aku part 2
  • Kau & Aku
  • About my Profession.
  • This Is Very Interesting..!! ^__^
  • Mustahilkah Untuk Melakukan Perubahan..??
  • Pelindung Vs Perosak
  • Pandangan Allah Lebih Penting.. ^__^

  • Klik @ Sedekah Sini


    Blog Archive




    Credit Section

    Template By: Her
    Base code: Her
    Some stuff:
    Fully Edited By: Nursyaza Fareha