De' Owner


Nursyaza Fareha Razali
19 y/old
Married With Md Masdir Mastan Since 7Sept 2013.. Hate my blog? click Here


ヅNur Syaza Farehaヅ(ღˇ◡ˇ)~♥
Monday 24 June 2013 • 19:54 • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum w.t.b fellas yg disayangi...hehehe...aku nak merapu lagi kat blog akuu ni..hehehe....ok...hope korang semua sihat2 lah yer...hope korang xsakit baca story aku yg agak semak sikit ni..aku just type jer apa yg aku ingat..hehehe...ok...now...i want to continue lagi lah cerita aku...ok...actually...aku terlupa cakap kat part-part awal pasal nii..so..aku nak bagitau lah ni..hehehe...ok...sebenarnyaa....dalam bulan ke3 perkenalan kami ni...parents dia ada lah datang nak bincang2 sikitt about us ni...yolaahhh...kalau ikutkan hati..nak jugak dipercepatkan perkara ni...tapi..xboleh jugak lah nak cepat sebab rumah mereka belum siap kena renovate lagi...so..mereka berbincanglah sesama mereka(parents aku n parents dia) if boleh...nak tunggu rumah tu siap duluu...nanti..if dah siap...pigak lelaki nak meminang lah ceritanya...so..my parents pun ok jelah...senang cerita...kedatangan mereka tu bertujuan untuk merisik lah jugak ceritanya...hehe....actually...mula2 kenal ngan si jejaka idaman malaya ni...aku xlah yakin sangat yg bahawasanya dia serius sudi nak kat aku...yelaah...dia tu...pergi mana2 pun...ada jer perempuan tengok...bak kata pepatah siainan tasneem..."kau sangat manis aku ini pula dawai besii"...hehe..jauh perbezaan...tapi...dia serius dgn kata2 dia...aku bersyukur jugak lah sebab dia sudi terima aku seadanya...even org cakap if kitaorg jalan bersama ibarat nmber 1&0...tp..dia xkisah pun...dia cakap kat aku..."biarpun kau besar mcm manapun,muat gak kau dihatiku"..hehe...lucu juga lah dgr ayat tu...tp...dia selalu ckp mcm tu...so...start from parents dia dtg tu...aku start percaya lah kat dia and x risau dah..now..aku & dia just mampu berusaha jelah jaga ukhuwah kami dan hanya mampu terus dan terus berdoa lah semoga dipermudahkan segala urusan..:)..hubungan kami bertambah baik lah lagi sejak kami menggunakan 'WeChat'..hehe..if ada masa terluang...kami just WeChat jer..oleh kerana kami terlalu obses berWeChat(tapi,xlah sampai  kami lupa nak beribadah)...maka..rosak lah pulak hp dia...so...kami terlost contact selama beberapa jam...dia bagitu aku bahawasany hp dia rosak melalui facebook..ten..guess what..mlm tu dia call aku jugak tau..dia call pakai public phone..hhheee...terserlah kesungguhan yg dia syg kat aku kan..hehehe...kidding..tp..betullah kan..hehe...whatever lah..yg aku tau..dia Sayang aku,aku sayang dia..hehe...so..from that..kami jarang lah contact2...just kat facebook jelah kiteorg contact..tu pun jarang juak sebab dia pun bukan selalu kat pejabat...but..better than langsung nda contact lah kan..hehe...so...mcm biasalah yer...;)

to be continue <3

Labels:


Post a Comment


0 comment(s)
Written By:Nursyaza Fareha.Thanks for reading this Post.

Lovely Fellas

Tips Tricks And Tutorials

Chatting Here


Leave your Footprints HERE..
Do not use HARSH words here..
Do not Spamming any ADS or LINKS here..
Do Leave your comment here if you Follow me so i can Follow up you..:)
Please Be Nice :)
Contact Me

Contact me at...
: Nur Syaza Fareha(Chajo)
: @nursyazafareha
: Nursyazafareha
: nursyaza_fareha94
: nursyazafareha@ymail.com
: nursyazafareha
Follow & Like Sini





The Past


  • Kau & Aku Part6
  • Kau & Aku Part5
  • Kau & Aku Part4
  • Kau & Aku Part3
  • Kau & Aku part 2
  • Kau & Aku
  • About my Profession.
  • This Is Very Interesting..!! ^__^
  • Mustahilkah Untuk Melakukan Perubahan..??
  • Pelindung Vs Perosak

  • Klik @ Sedekah Sini


    Blog Archive




    Credit Section

    Template By: Her
    Base code: Her
    Some stuff:
    Fully Edited By: Nursyaza Fareha