De' Owner


Nursyaza Fareha Razali
19 y/old
Married With Md Masdir Mastan Since 7Sept 2013.. Hate my blog? click Here


ヅNur Syaza Farehaヅ(ღˇ◡ˇ)~♥
Monday 1 July 2013 • 12:33 • 4 Sweet hearts

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para hadirin dan hadirat yg dihormati sekalian..barisan panel hakim yg arif lagi bijaksana.chewwah...hehehe...beradanya saya pada post ini adalah untuk menyambung cerita saya semalam...hehehehe...mimpi apa lah aku semalam sampai teringin nak berpidato@syarahan..hahaa...just ignored jelah yer pidato@syarahan yg mengarut kat atas tu..hehe...ok..actually,aku kat dlm kelas sekarang ni...tapi,anak2 murid kesayangan hamba sedang merehatkan diri mereka...so...aku ambil masa sikit nak continue story aku..semalam aku berenti cerita kat bahagian -Tertunduk malu- kan..chewwah...haha..spoil betul ayat tu lah..hihi...ok...then,lepas dia cakap mcm tu...aku just diam jelah kejap..maybe dia perasan kot aku malu kejap...dia senyum sambil tengok aku dari cermin depan tu...adoyaiii...malu aku nak tengok dia lepas tu..hihi...nasib baik adik aku masuk kereta dah masa tu....hehe..then,adik aku & kawannya pun masuk jugak lah..then,kami just teruskan perjalanan menghantar durang masuk hostel...then,after hantar diorang,kami pulang lah..dlm perjalanan pulang tu...aku cm biasa lah,duduk belakang.adik aku kat depan.then,boleh2 pulak adik aku membuta..so..kami pun bercerita lah...sebab..aku nak temankan dia...da kan driving,so..aku bawa lah dia ceciter so that dia x mengantuk..then,he start our conversation lah about us..dia pandang aku dari cermin depan tu,then,dia cakap..'jadi,macam mana za...kau mau teruskan kah atau berhenti..manatau kau ada pilihan lain yg ok sikit dari aku...?'....blank aku sekejap..then,aku tgok lah dia balik...then aku cakap..''buat apa lagi mau berhenti,teruskan seja lah...lagipun,bukannya aku terpaksa gak pun kenal,suka & sayang sama kau..nda tau lah pulak kalau kau...lagipun,kita kenal pun sbb Allah yg ringankan hati kita untuk meneruskan perkenalan kita kan...so..teruskan seja lah...lagipun,aku tiada juga pilihan lain..kau seja yg mau sama aku(sambil ketawa aku ckp ni..hehe)..lagipun,kau pun sudah cukup baik untuk aku.."...aku cakap sambil malu2 sikit lah...hihi...then...terus dia cakap sambil menengok dr cermin "iiiitu dia gadiskuu.....!"..hahahah...terus dia ketawa,aku pun ketawa malu gak lah...hehehee...then...banyak la ceritera kami sepanjang perjalanan pulang tu...then,singgah kejap pi makan..lepas makan..sambung balik perjalanan and....sampaiiii..hehehe..after sudah sampai rumah...dia terpaksa lah pulang rumah terus sebab sakit leher & kepala dia..then..kami text gak lah mlm tu...tapi,kejap jer..lagipun,dia still kurang sihat sikit masa tu...so...aku just suruh lah dia  take a rest..ok..the next day..Umi aku suruh lagi dia dtg rumah mau bincang pasal cincin tunang..ok..ceritanya begini..my mom ada simpan cincin bah utk aku memang...dari arwah nenek aku lagi cincin tu.dia memang mau bagi aku pakai..jadi,kiranya..dia simpan cincin tu utk aku bah..kalau sudah sampai masaku utk betunang knun..itupun kalau si capital m setuju...umi bagi aku untuk bertunang lah..tapi..capital M bukan nda mau..tp..katanya,.kalau boleh..biarlah dia beli sendiri dari hasil pekerjaannya sendiri...so..umi pun faham gak lah kemahuannya....so....begitu lah ceritanya pasal kisah ni..heheheh...

To be continue <3

Labels:


Blogger Unknown said...

soooooo sweeeeetttt :) tahniah :)

 
Blogger Unknown said...

thanks syg..:)

 
Blogger cik jari manis said...

aisemmaaann...bkn main lagi eaaa...cpt kahwin eaa..hehe! =)

 
Blogger Unknown said...

hehehe..cik jari manis...dah sampai seru dah..haha..jemput lah dtg....st jemput ni..hehe..:)...sangat di alu alu kan..hehehe..

 

Post a Comment


4 comment(s)
Written By:Nursyaza Fareha.Thanks for reading this Post.

Lovely Fellas

Tips Tricks And Tutorials

Chatting Here


Leave your Footprints HERE..
Do not use HARSH words here..
Do not Spamming any ADS or LINKS here..
Do Leave your comment here if you Follow me so i can Follow up you..:)
Please Be Nice :)
Contact Me

Contact me at...
: Nur Syaza Fareha(Chajo)
: @nursyazafareha
: Nursyazafareha
: nursyaza_fareha94
: nursyazafareha@ymail.com
: nursyazafareha
Follow & Like Sini





The Past


  • Kau & Aku Part9
  • Giveaway Cahaya Ramadhan
  • Kau & Aku Part8
  • Kau & Aku Part7
  • Kau & Aku Part6
  • Kau & Aku Part5
  • Kau & Aku Part4
  • Kau & Aku Part3
  • Kau & Aku part 2
  • Kau & Aku

  • Klik @ Sedekah Sini


    Blog Archive




    Credit Section

    Template By: Her
    Base code: Her
    Some stuff:
    Fully Edited By: Nursyaza Fareha