De' Owner


Nursyaza Fareha Razali
19 y/old
Married With Md Masdir Mastan Since 7Sept 2013.. Hate my blog? click Here


ヅNur Syaza Farehaヅ(ღˇ◡ˇ)~♥
Monday 1 July 2013 • 02:11 • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum and very good midnight..hehee...:)...tujuan aku continue story aku ni...adalah untuk mempercepatkan jalan cerita aku&dia...even kisah kami xlah seindah dan semanis korang...tp...bagi aku...he's the best thing that i ever had in my life..perbezaan umur kami bolehlah jugak jauh jaraknya...im 19y/o...and he is 25y/o oredy...but...he doesnt seems like 25y/o kan..??hehehe...huk alohh...aku tanya korang mcm ni seolah-olah aku penah bagi tgok his face kat blogger pulak..haha...ok...the truth is...he really doesnt look like 25y/o..even he's older than me,i dont care...usia bukan penghalang right.??so..our love journey ni Alhamdulillah semakin upgrade sudah...on 22 Jun 2013 tu...dia datang rumah...umi ajak dia makan malam kat rumah.sambil-sambil ada urusan yg nak dibincangkan mereka kata nyaaa..hehe...so....after diorang mkn and rehat2...diorang pun berbincang lah...ndatau lah apa dibincang sebab dia xda bagitau aku...dia just cakap kat aku mcm ni masa kami calling tu.."ada la bah ni urusan org tua ni...kau tu budak2,nda payah lah kau tau..''..sambil ketawa2 kecil tu dia cakap begitu...haha...yolah....dia cakap aku budak2...yes i am...im still bebudak..hahaha...perasan budak...ok lah...aku terima dengan hati yg terbuka...at least,dia mengaku yg dia tua..hihiii...kidding yer dear Capital M..hihi...after diorang dah siap berbincang,dia stay2 lagi kejap tengok tv..before they start perbincangan tadi...kami kan stay2 di luar rumah..then..kebetulan pula besoknya adik aku si huda masuk asrama...then..bapa aku pulak kerja outstation ke lahad datu...in the same time...umi aku pulak xberapa sihat masa tu...then..my umi suggest lah kat abah supaya tolong hantar si huda..,then,kebetulan pulak dia belum lagi pulang hari ahad tu...cuti rehat dia isnin nya tu...so..pendek cerita..dia lah yg hantar si huda balik hostel..dan aku,adik lelaki ku yg bongsu disuruh ikut...sepanjang perjalanan tu...aku dduk belakang,adik aku dduk depan...yelah...aku dengan dia xbiasa berada dalam sesuatu keadaan yg mcm tu kan...so...aku dduk belakang,kat tengah2..kat kiri aku adik aku..kat kanan aku kawan adik aku...aku kat tgh2 jadi daging burger..haha...kidding..then,yg bikin my heart melompat2 kelucuan tu kan...dia kasi setting tu cermin depan tu bah supaya boleh nmpak sama aku through cermin tu...haha...apalagi...again and again and again and again lah dia dok jeling2 mesra kat aku..yg aku xtahan tu..when he wink2 his eyes tu bah...aduiii....jatuh my heart bah..punyalah comel bah dia buat mcm tu..lawakk pun ada jugak kalau dia buat mcm tu...tp...aku suka bila dia buat mcm tu...sgt comel..hehe..adik2 ku and kawannya ketawa seja tengok kami dua saling tersenyum ..hahahah...then,before hantar durang gi hostel,dia singgah jap kat masjid yg slalu dia pegi kalau dia di sandakan..after dia solat,baru  kami singgah giant kejap...aku stay dlm kreta jelah sbb huda pegi dgn kwn dia...tp,adik bongsu aku ni pun nakkk jugak dia turun gi beli aya' minuman...haha...awkward moment tu...kami dua dlm kereta...mmng tersangat awkward..then,dia tetiba tgok aku dr cermin..then boleh2 dia cakap 'i lobe you syg'...aduiiiii...dlm hp aku berani lah nak balas..tp...ni face2face..malu tahap dewa aku masa tu...ada bnyak jugak conversation kami masa tu ..tp..biarlah rahsia..hehe....then,masa tu lah dia bagitau aku tentang apa yg diorang discuss mlm tu..dia ckp insyaAllah,sebelum puasa,dia mau naik meminang..can u imagine how suprised i am that time..but i just keep  cool even my heart masa tu mcm nak keluar jer dari  dalam...hehe...so..aku just mampu tunduk & tersenyum jelah..

To be continue..<3

Labels:


Post a Comment


0 comment(s)
Written By:Nursyaza Fareha.Thanks for reading this Post.

Lovely Fellas

Tips Tricks And Tutorials

Chatting Here


Leave your Footprints HERE..
Do not use HARSH words here..
Do not Spamming any ADS or LINKS here..
Do Leave your comment here if you Follow me so i can Follow up you..:)
Please Be Nice :)
Contact Me

Contact me at...
: Nur Syaza Fareha(Chajo)
: @nursyazafareha
: Nursyazafareha
: nursyaza_fareha94
: nursyazafareha@ymail.com
: nursyazafareha
Follow & Like Sini





The Past


  • Giveaway Cahaya Ramadhan
  • Kau & Aku Part8
  • Kau & Aku Part7
  • Kau & Aku Part6
  • Kau & Aku Part5
  • Kau & Aku Part4
  • Kau & Aku Part3
  • Kau & Aku part 2
  • Kau & Aku
  • About my Profession.

  • Klik @ Sedekah Sini


    Blog Archive




    Credit Section

    Template By: Her
    Base code: Her
    Some stuff:
    Fully Edited By: Nursyaza Fareha